စစ္အစိုးရ ၿမိဳ႕ေတာ္သစ္ ေနျပည္ေတာ္ရိွ ကုန္သြယ္ေရးမူ၀ါဒ ဆိုင္ရာအဖြဲ႔အစည္းမ်ား ျဖစ္ေသာ Trade Council (TC) ႏွင့္ Export and Import Supervisory Committee (EISC) ႒ာနမ်ားက ျပည္ပသြင္းကုန္ လိုင္စင္ထုတ္ေပးရာတြင္ မလိုအပ္ပဲ ၾကန္႔ၾကာေနေၾကာင္း ကုန္သည္မ်ား အဆိုအရ သိရသည္။
ဧၿပီလကုန္ပိုင္းမွစ၍ ျပည္ပသြင္းကုန္ လိုင္စင္တစ္ေစာင္ ခြင့္ျပဳမိန္႔က်ရန္ TC တြင္ တစ္လခန္႔ႏွင့္ EISC တြင္ ၂ ပတ္ခန္႔ ၾကာ ေၾကာင္း ေနျပည္ေတာ္အသိုင္းအ၀ိုင္းရိွ ကုန္သည္တစ္ဦးက သွ်မ္းသံေတာ္ဆင့္သို႔ ေျပာသည္။
“ TC လိုင္စင္တစ္ေစာင္က်ဖို႔ဆိုရင္ အရင္တုန္းက ၃ ပတ္ေလာက္ၾကာတယ္ အခု တစ္လေလာက္ၾကာတယ္ EISC လိုင္ စင္ကေတာ့ အရင္တုန္းက တစ္ပတ္ေလာက္ၾကာတယ္ အခု ၂ ပတ္ေလာက္ၾကာတယ္ ” လို႔ သူက ဆိုသည္။
“ TC လိုင္စင္တစ္ေစာင္က်ဖို႔ဆိုရင္ အရင္တုန္းက ၃ ပတ္ေလာက္ၾကာတယ္ အခု တစ္လေလာက္ၾကာတယ္ EISC လိုင္ စင္ကေတာ့ အရင္တုန္းက တစ္ပတ္ေလာက္ၾကာတယ္ အခု ၂ ပတ္ေလာက္ၾကာတယ္ ” လို႔ သူက ဆိုသည္။
ျပည္ပသြင္းကုန္လိုင္စင္ႏွင့္ပတ္သက္၍ သံႏွင့္သံမဏိ ကဲ့သို႔ေသာ သြင္းကုန္မ်ားအတြက္ TC (ကုန္သြယ္ေရးေကာင္စီ) ၏ ခြင့္ျပဳမိန္႔ႏွင့္ သာမန္ လူသံုး/ အိမ္သံုးပစၥည္းမ်ား အတြက္ EISC ၏ ခြင့္ျပဳမိန္႔ ယူရေၾကာင္း သိရသည္။
စစ္အာဏာပိုင္မ်ား၏ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းေၾကာင့္ ယခင္ကတည္းက သြင္းကုန္လိုင္စင္ ၾကန္႔ၾကာေနရာ ဧၿပီလက ေနျပည္ ေတာ္ သြင္းကုန္ လိုင္စင္႒ာနသို႔ ညြန္မွဴးအသစ္ ေျပာင္းေရြ႕လာၿပီး ေနာက္ပိုင္း ပိုဆိုးလာေၾကာင္း သိရသည္။
“လိုင္စင္စတင္တဲ့အခ်ိန္မွာ ၂ ရက္ေလာက္ၾကာတယ္ဗ်ာ ထုတ္ေပးေတာ့လည္း ၂ ရက္ေလာက္ၾကာတယ္ ေနာက္ကုမၸဏီ ပိုင္ရွင္ေတြကို ဆင့္ေခၚတာေပါ႔ ၿပီးရင္စာရြက္စာတမ္း မူရင္းေတာင္းၾကည့္တယ္ ဒီျပႆနာကို အခုခ်ိန္ထိ စီးပြားကူးသန္း က မရွင္းႏိူင္ေသးဘူးေပါ႔ ”
“အေရာင္းအ၀ယ္ ေကာင္းဖို႔က ဒီတစ္လ ႏွစ္လပဲရိွတာ ဒီထုတ္ကုန္သြင္းကုန္ဆိုတာ အခ်ိန္နဲ႔လုပ္ရတာဗ် ေစ်းမကိုက္ တဲ့ အခ်ိန္မွ လိုင္စင္လာေပးေတာ့ အလကားေပါ႔ အဆင္ေျပတဲ့အခ်ိန္ အလုအယက္ သြင္းရ တာဗ် ” လို႔ သူက ဆိုသည္။
အသစ္ေရာက္ရိွလာေသာ သြင္းကုန္လိုင္စင္႒ာန ညြန္မွဴး ဦးေဇာ္မင္းသည္ နအဖျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီး ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ ေက်ာ္ဆန္း၏ တပည့္အရင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Friday, 21 May 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment